Bewertungen von Mr. Sushi Boxmeer

Neue Beurteilungen

4.0
Elle en Romy
22 Juni 2026

Was weer heerlijk. Dank je wel.

Angelique
15 Juni 2026

Lekker en snel bezorgd!

Veekens
7 Juni 2026
Sabien
6 Juni 2026

Heerlijk, zoals altijd! En precies op tijd.

Gijsbers
5 Juni 2026

Bezorgd op de afgesproken tijd en mega lekkere sushiđŸ‘ŒđŸ»

Ben
4 Juni 2026

Lekker Lekker

Maarten luijckx
30 Mai 2026
Roy
30 Mai 2026

Vriendelijk personeel, goede lekkere sushi, voldoet altijd aan mijn verwachtingen:-)

Elle en Romy
29 Mai 2026

Was weer erg lekker.

Caro
24 Mai 2026

Heerlijke sushi. Snel bezorgd.

Sandra
24 Mai 2026

Lekkere poke bowl, maar weinig toevoeging in variatie en weinig kip voor 15.50

Elle Vanetie
21 Mai 2026

Heerlijke sushi. Dank je wel. Groetjes Elle

M.P
21 Mai 2026

Wij bestellen geregeld sushi bij Mr. Sushi, maar deze keer was de Tuna Salad Roll voor ons veel te pittig. Wij hebben dit nog nooit eerder zo pittig gehad....voor ons minder lekker. We hadden niet de Spicy roll besteld. Toen ik hiervoor belde kreeg ik alleen te horen dat het altijd zo pittig is....daarover verschillen onze meningen dus. De bezorging was ook 20 minuten later dan vermeld...maar dat kan gebeuren.

CvE
19 Mai 2026

Het eten is altijd erg lekker, daar is niks over te zeggen. Maar ik vind wel, toen ik eerst de shoft shell dragon roll bestelde, lag er altijd een heel paling filetje op. Dit filetje is nu in denk 3 of 4 stukjes gesneden. Het ziet er best zielig uit en komt niet meer overeen met de foto. De roll is best prijzig (ook duurder geworden) en vind dit eigenlijk niet kunnen. Hopelijk is het de volgende keer weer anders.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Brouwers
18 Mai 2026

Heerlijk eten! Bestelling was 15 min later ivm drukte.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Diana Bodde
15 Mai 2026

Had vroeg besteld en half uur later dan bezorg tijd geleverd. Waarschijnlijk extra drukte door hemelvaart maar toch jammer. Verder was het eten heerlijk

Bart
11 Mai 2026

Een vrolijke bezorger Nu leek het wel, of de bezorger de zak met eten naar binnen wou gooien. Met de text; 'hier, je eten'. Zeker geen reden om vaker iets te bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Natascha
10 Mai 2026

Helaas geen stokjes, geen sojasaus en het warme eten was koud. Normaal altijd goed maar dit keer erg jammer. Hopelijk volgende keer beter

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bill
10 Mai 2026

Makkelijk om de bestelling te plaatsen. Snelle bezorging

D
6 Mai 2026

Het wat allemaal zeer lekker

Kate
3 Mai 2026

Gisteren een poke bowl met zalm besteld en echt genoten! Alles lekker vers en mooi in balans-van de rijst tot de toppings en de saus. Je proeft dat er aandacht aan is besteed. Zeker een aanrader!

EugĂšne van Kempen
1 Mai 2026

Heerlijke,verse Sushi

Henk
30 April 2026

Heelijk gegeten van een mooie aanbieding

Joey
24 April 2026

Uitstekende kwaliteit en snelle bezorging

M vd V
23 April 2026

Volgens mij is er wat veranderd. Ik ben voor het eerst niet heel tevreden. De speciale rollen zijn smaller en kleiner. Jammer

Lotte
18 April 2026

Normaliter altijd heel tevreden. Sushi kwaliteit goed! Erg lekker. Enige minpunt deze keer is dat we totaal 4 haren tegen kwamen tijdens het eten. Bezorging precies mooi op tijd!

Maarten
12 April 2026

Lekkerrrrrrrrr en prima op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elle vanetie
11 April 2026

Erg vers erg lekker. Heerlijk van genoten.

Sabien
9 April 2026

De sushi is hier echt altijd goed!

Frank Junier
3 April 2026

Super lekker

Sonja hendriks
28 MĂ€rz 2026

Altijd vriendelijk en snel

Elle
28 MĂ€rz 2026

Bedankt voor de lekkere poke bowls. Ze waren goed gevuld en erg lekker.

Dunja
21 MĂ€rz 2026
Thijssen
18 MĂ€rz 2026

Stipt op tijd bezorgd!! Was heerlijk.

Ben
15 MĂ€rz 2026

Lekker Lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Elle Vanetie
14 MĂ€rz 2026

Heerlijke sushi Goed meedenkend aan telefoon en super hulpvaardig.

Marielle Taks
14 MĂ€rz 2026

Altijd netjes verzorgd en vers, en mijn complimenten aan het personeel.

Jens Kock
13 MĂ€rz 2026
Sabien
11 MĂ€rz 2026

In één woord: fantastisch! Bezorging precies op tijd. Sushi was weer heerlijk!

Ireen
5 MĂ€rz 2026

Heerlijk gegeten!

MR
2 MĂ€rz 2026

Netjes aangeleverd. Heerlijke garnalen kroketjes. Pokebowl beetje saai.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jacqueline
21 Februar 2026
P.
20 Februar 2026

Het was verrassend lekker. Netjes verpakt en bezorgd.

Maarten Arts
20 Februar 2026
Angelique
19 Februar 2026
EW
17 Februar 2026

Was prima, kreeg extra loempia's omdat het druk was. Goede service

Linda
7 Februar 2026

Het was weer heerlijk

Monique
4 Februar 2026

Prima, redelijk op tijd bezorgd, was heerlijk

Willems
2 Februar 2026

Heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jesse
1 Februar 2026
Theo hendriks
25 Januar 2026

Super lekker, ondanks drukte heeft een super vriendelijke dame mij gebeld om te zeggen dat ze wat later kwam, en beloonde dat met een extraatje. Super fijn. Kijk er na uit weer te bestellen.

Monique
22 Januar 2026

Altijd goed

Isa
21 Januar 2026

Altijd vers en snel bezorgd!

Stephan Hermans
18 Januar 2026

Snel geleverd en erg lekker.

.
15 Januar 2026
Jenna
14 Januar 2026
Scarlett
10 Januar 2026

Was snel klaar en altijd lekker

Ineke Amie
10 Januar 2026

Het erg goed heerlijk hoor ,goedgesmaakt

Melinda
9 Januar 2026
Aniek
3 Januar 2026

Sushi was weer heerlijk! Goede bezorging; vriendelijk en netjes op tijd.

Janneke
2 Januar 2026

Heerlijke smaak, goed gerold, vers!

Wouter Vaessen
1 Januar 2026

Prima verzorgd pakket. Advies is om de verpakking om 1 cm meer breedte en lengte aan ye passen. Nu plakt alles aan elkaar en is moeilijk uit de verpakking te halen. Eten was helemaal oké.

Dirk
30 Dezember 2026
Linda
23 Dezember 2025

Het was weer heerlijk!

dorette martens
22 Dezember 2025

We hadden geen ojasaus , chillisaus e.d. erbij zitten. Alleen de sushi

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Isa
18 Dezember 2025

Altijd snel en goed

Schim
18 Dezember 2025

Wij vonden het gewoon top.

Agnes
15 Dezember 2025

Lekkere sushi netjes op tijd en vriendelijk personeel

T
8 Dezember 2025

De sushi was soppig viel uit elkaar en heel slecht gesneden en een verkeerde box gekregen . ook was een actie code met een gratis rol maar ook deze zat er niet bij. We wonen niet in boxmeer anders had ik het terug gebracht .maar wat was dit slecht .

Jessie
7 Dezember 2025

De sushi is lekker, maar voor de zoveelste keer hadden ze het niet vegan gemaakt, make it vegan aangeklikt, in de beschrijving er nog bij getypt, en telefonisch gezegd en alsnog EI!!! Dit is al zo vaak fout gegaan dat ik denk dat dit de laatste keer was dat we bij jullie besteld hebben. Duidelijker konden we het niet vermelden. Zelfs nog in de beschrijving erbij gezet en gevraagd om geen fouten te maken deze keer. Ook klik ik elke keer “ geen stokjes en wasabi aan’ en elke keer krijgen we het toch. Mega zonde want wij gooien het weg.. Nu zijn we er best wel klaar mee, en om dan elke keer weer gratis sushi bij de volgende bestelling te krijgen zien we niet meer zitten. Liever dat er geen fouten meer gemaakt worden! Want we eten met een rede vegan.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Eva en harm
6 Dezember 2025

Makkelijk besteld. Vriendelijk personeel, snel klaar. Super lekker â˜ș

Debby Kuijpers
6 Dezember 2025

De sushi was weer heerlijk. Alleen moest ik wel bijna een kwartier wachten na de bestelde tijd van 16:00 uur.

S
5 Dezember 2025

Precies op de afgesproken tijd bezorgd en heerlijke sushi!

Ben Grim
30 November 2025

Lekker Lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Schröter
28 November 2025

Het was weer geweldig en lekker en super op tijd. Bedankt en tot de volgende keer

Julia
25 November 2025

De sushi was verkeerd gemaakt. Er zat komkommer tussen, terwijl ik eigenlijk specifiek deze rol koos omdat er geen komkommer in zit. Verder was het lekker👍

Gijsbers
19 November 2025

Makkelijk online besteld, snelle levering en heerlijk gegeten!

Danielle
16 November 2025
Geert Visser
11 November 2025

Het was lekker en op tijd en netjes geleverd!

Sharon
4 November 2025

Ik dacht eens voor de afwisseling te wisselen van sushi, maar helaas de eerste keer en laatste keer. Ik vond de sushi geen smaak hebben, en was teleurgesteld van wat ik kreeg. Niet het geld waard helaas. Ligt niet aan personeel ik denk aan mijn verwachtingen...

Elke Vanetie
3 November 2025

Heerlijke sushi en zag er goed uit. Dank je wel.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Robert
26 Oktober 2025
S
22 Oktober 2025

Super lekkere verse sushi, bezorging altijd netjes optijd!

N.
19 Oktober 2025

Eten was erg lekker! Bezorging op de afgesproken tijd!

Marieke
17 Oktober 2025

Snelle bezorging, lekkere sushi!

Bram
13 Oktober 2025

De srirachamayo van de pokebowl was vergeten. Ik gebeld, dus zou meteen alsnog gebracht worden. Ben ik een kwartier later weer op, want nog steeds geen saus. (Ik woon 5 minuten verder.) Zegt de mevrouw aan de telefoon: de bezorger is 5 minuten geleden aangefietst, dus die zal er zo wel zijn. Niet dus... Komt 5 minuten later alsnog de bezorger, met een bakje saus. Met de brommer(!!). Zeg dan gewoon eerlijk dat je t bent vergeten. Verder was t prima ;) (De volgende keer zal ik wel weer gaan afhalen...)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Isa
12 Oktober 2025

Altijd vers

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Isa
12 Oktober 2025

Lekkerste sushi!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Romy en Elle
11 Oktober 2025

Het was weer heerlijk. Dank je wel allemaal

Isa
9 Oktober 2025

Altijd tevreden!

.
5 Oktober 2025

Helemaal top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Romy Janssen
3 Oktober 2025

Heerlijke sushi. Bedankt.

Esther
29 September 2025

Perfect

A
27 September 2025

Ik begrijp dat ze het druk hebben, het is allemaal lekker en vers. Maar aan de bezorgtijd moeten ze toch echt iets aan doen. Aan de bezorger zelf, ligt het niet. Dus 1 ster voor de bezorg tijd

René
19 September 2025

En altijd super lekker

Joy
18 September 2025

Hele lekkere sushi! En ze hadden heel lief een bak gyozas er extra bij gedaan voor de verjaardag van m’n zusje ❀❀

Kim
15 September 2025

Sushi was super maar helaas voor de tweede keer ruim 30min te laat dan afgesproken online tijdstip daarbij nog zeker een punt voor verbetering dus mocht je op tijd willen eten ga het dan ophalen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Noij
14 September 2025

Zoals altijd heerlijke en verse sushi! Komen regelmatig terug. Dit keer verkeerde sushi geleverd. Gebeld: geen gehoor. Gemaild: geen reactie ontvangen.

Bewoner
7 September 2025

Nadat de eerste bestelling niet compleet was en helemaal door elkaar geschud nog een keer de complete bestelling gekregen zonder extra kosten prima opgelost

.
6 September 2025

Mooi opgemaakt!