Avaliações de Mr. Sushi Boxmeer
Avaliações recentes
Esther
Sushi was snel snel gemaakt. Helaas een aantal kapotte stukken. En we hadden spicy tuna besteld maar niet gekregen. Erg jammer, we halen hier altijd onze sushi en dit nog niet eerder meegemaakt.
Marga Cornelissen
De stroom was uitgevallen, dus geen snacks, wel een extra roll ontvangen maar kwaliteit was minder goed, mijn man is er ziek van geworden
Jos Janssen
Top !
B Nasimi
Op tijd bezorgd en heerlijk vers
Gerrit Band
Was weer echt lekker. Ik had op foute datum besteld en ze hebben dat keurig opgelost. Dank!
Diana
Kwaliteit sushi prima, alleen jammer dat de garnalen die warm zouden moeten zijn, koud waren
Ria
Bestel vaak, steeds weer lekker en we spreken af hoe laat we halen. Het staat klaar en altijd goed en mooi verpakt.
Peter
Sushi eten met een vork is toch een andere ervaring, stokjes vergeten....sushi verder prima zoals altijd...
Kjeld
Beste Mr Sushi van Nederland in Boxmeer. Echte aanrader, met top service en sociale medewerkers!
K
Haps
Sushi was los gedraaid, in grote stukken gesneden, en was nattig, leek niet vers maar al even te hebben gestaan. Bezorging was prima en prima op tijd.
Esther Hermans
Heerlijk eten! Helaas 20 minuten later dan de geplande bezorgtijd.
Peter
Prima sushi weer...
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Iris hooymans
Zaten helaas geen stokjes bij
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Marieke
Volgens de juiste tijdsindicatie bezorgd. Sushi van prima kwaliteit!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Mevrouw
Marcel van de Laar
Susanne
Deze keer was de gyoza box en gefrituurde sushi veel te lang/hard gebakken, waardoor het niet lekker was.
Lon
Snelle levering, goede service, nette bezorger en natuurlijk heerlijke Sushi. Het was super 😀
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Renée Pouwels
Bezorging duurde erg lang. We hebben 45 minuten moeten wachten. De sushi was heerlijk alleen hebben we geen stokjes en sojasaus erbij gekregen, dat was jammer.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Daisy
Eten was koud. Sushi was slecht gerold, viel zo uit elkaar.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
L
Was snel bezorgt vanavond.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Bekend
Kwaliteit OK niet bijzonder kwa smaak; Bezorging OK maar half uur later dan afgesproken.
Prima sushi weer...
Mo panken
Het was zeker lekker allemaal zoals altijd maar niet echt warm, was jammer
Jarno
Goeie
Linda
Jos
een heerlijke box, we hebben er van genoten
Peter
Prima sushi weer, volgens mij iets veranderd aan de box maar het smaakt nu nog beter!
Silvia
Scarlett
Eten was lekker bij afhalen
Noa
Heerlijke pokebowl. Prijs kwaliteit is top! Heel netjes. Bezorging snel. Communicatie goed!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Natascha Willems
Loempia’s waren al koud, geen wasabi erbij en geen loempia saus
Driessen
Wij vonden de stukjes sushi te klein, ik had een grote bestelling, dacht dat wel genoeg zou zijn.
Reacção a Mr. Sushi
Hi, vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Onze excuses voor het ongemak. Bel ons altijd graag even als u ergens ontevreden over bent, dan denken we graag mee in een eventuele oplossing!
Demi
Paul de Bruijn
Keurig op tijd geleverd de Shusi was heerlijk, jammer dat de mini loempia koud waren verder top
Reacção a Mr. Sushi
Hi Paul, onze excuses voor de afgekoelde loempia's. Bel ons in het vervolg graag eventjes, dan lossen we dit netjes met u op.
Juul
Heerlijke vega sushi. Met name de crispy vega rol. Had in mijn bestelling op laten nemen ( stond ook op de bon) dat ik geen geen gember of wasabi hoefde. Zat er toch bij. Weggegooid en dat is jammer.
Reacção a Mr. Sushi
Hi Juul, onze excuses hiervoor. We zullen hier de volgende keer weer extra goed op letten. Wel fijn om te horen dat u zo lekker gegeten heeft!
Marjorie
In tegenstelling to alle voorgaande keren vielen dit keer de sushi’s uiteen. Dat is naast erg onhandig toch ook een smet op een heerlijke sushi-avond. Wat de reden is? Slecht gesneden, niet strak genoeg gerold, rijst plakt niet genoeg? Geen idee…
Reacção a Mr. Sushi
Hi Marjorie, wat vervelend dat de sushi uit elkaar viel bij het eten. Onze excuses voor dit ongemak. Neem bij ontevredenheid graag altijd even direct telefonisch contact met ons op, dan lossen we dit graag met u op.
Klaassen
Geen opmerkingen.
coenen
de sushi is super lekker maar de bezorging is echt waardeloos. al de derde keer dat we veel langer dan de aangegeven tijd moeten wachten. en dan niet 10 minuten te laat maar een uur. en dan komt de bestelling gister eindelijk en dan is die niet compleet. zo jammer want als het zo moet bestellen we vervolgens wel bij iemand anders er zit keuze genoeg qua sushi in boxmeer.
Reacção a Mr. Sushi
Hi, we vinden het heel vervelend om te horen dat u al vaker langer heeft moeten wachten op uw bestelling en dat deze de laatste keer ook nog incompleet was. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Bel ons graag nog eventjes hierover zodat we dit verder kunnen bespreken.
Femke Rademaker
Altijd heel lekker maar nou al de 2e keer we een paar stukken missen.. dat is jammer want we betalen er wel flink voor maar verder tevreden
Reacção a Mr. Sushi
Hi Femke, heel vervelend dat uw bestelling al meerdere keren niet compleet is. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Bel ons in zo’n geval altijd graag eventjes, dan hopen we dit dezelfde avond nog netjes met u op te lossen. Mocht u dit uiteindelijk niet gedaan hebben horen we dit graag nog even per mail van u, dan lossen we dit graag alsnog met u op.
Jeanne
Peter
Sushi is weer super lekker alleen helaas weer niet de bijbehorende hoeveelheid gember en soya. Helaas komt dit vaker voor.
Reacção a Mr. Sushi
Hi Peter, vervelend dat de soja en gember al meerdere keren ontbraken bij uw bestelling. Neem graag in het vervolg even telefonisch contact met ons op in zo'n geval, dan proberen we dit netjes met u op te lossen. Daarnaast zullen we extra ons best doen om dit in het vervolg te voorkomen!
Roy
Wij bestellen regelmatig bij Mr Sushi. Het is altijd snel gebracht het eten is super lekker en vriendelijke bezorger(s).
Josefien Hagenaars
Lekkere sushi en mooie box voor t geld, heel fijn dat de box van karton is en niet van plastic en dat je kunt kiezen om geen extra dingen te bestellen als stokjes, gember en soja. Het is niet de állerbeste sushi die we hebben gegeten maar komt een heel eind in de buurt!
Roland
Geleverd conform aangegeven tijd . Crispy rol was deels aangebrand de rest ok
Reacção a Mr. Sushi
Hi Roland, bedankt voor uw beoordeling. Mocht er in het vervolg nog eens iets mis zijn met uw bestelling, mag u ons altijd even bellen. Dan denken we graag mee in een oplossing!
Jos de Graaf
heerlijk, vers en super lekker.
Elle Vanetie
Erg lekkere sushi. Zag er mooi uit en smaak was gevarieerd.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ward
Prima sushi !
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Gijs
Ireen
Super
X
Sushi was lekker helaas de gerechten die warm moesten zijn waren koud. Echter wel goed van smaak
Reacção a Mr. Sushi
Hi, onze excuses voor dit ongemak. U mag altijd even bellen als er iets niet in orde is aan uw bestelling. Dan hopen we dit direct netjes met u op te lossen!
Ron
Nicole Thorn
TJ17
Nvt
Bianca
Erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar
Anela Spahic
Erg vriendelijk personeel en lekkere sushi. Zeker een aanrader!
nvt
op de afgesproken tijd en bezorgd en het eten was heerlijk.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Anoniem
Lekkere sushi en snel bezorgd
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Jos de Graaf
We hadden de Winter Speciaal Box, dat was echt genieten. Super lekker en een perfecte mix van Susi
Bram
Weer geen mais in de pokebowl... En de bestelling was er 20 minuten te vroeg.
Reacção a Mr. Sushi
Hi Bram, onze excuses voor dit ongemak. We gaan er de volgende keer extra goed op letten!
Marieke
Was weer heerlijk
Heerlijk
Aafje Stevens Schilderman
Jur Ligtenberg
Ik had de simpele sushi rollen besteld en ze waren zeer lekker
Mo
Jammer dat er toch komkommer zat in mijn bestelling. Had aangegeven zonder komkommer. Maar verder erg lekkkuuuuuurrrrrr!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Reacção a Mr. Sushi
Hi Mo, onze excuses hiervoor. Neem bij wijzigingen graag ook altijd even telefonisch contact met ons op voor de zekerheid, dan weet u zeker dat we het netjes doorgekregen hebben.
Floor
Stokjes zater niet bij, flesjes sojasaus zaten niet goed dicht en daardoor gelekt. Sushi box c zat de helft van de sushi uit elkaar gevallen in de doos. Zijn we normaal niet gewend van jullie.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Reacção a Mr. Sushi
Hi Floor, wat vervelend dat er meerdere dingen mis gingen met uw bestelling... Neem graag altijd eventjes zsm telefonisch contact met ons op, zodat we dit netjes met u kunnen oplossen.
Peter
Prima sushi, maar helaas weer niet de benodigde soya, wasabi en gember wat erbij hoort te zitten. Dit gaat regelmatig mis helaas.
Reacção a Mr. Sushi
Hi Peter, wat vervelend dat dit gebeurd is... Bel ons gerust eventjes wanneer uw bestelling incompleet is, dan kijken we of we dit direct netjes met u kunnen oplossen.
Robin
Lekkere verse sushi, er mag alleen iets meer smaak aan de rijst en iets meer smaak aan de fried sushi. Bestelde deze in Nijmegen voorheen en daar zat iets meer smaak van de saus aan. Verder is alles top, zoals we van mr.sushi gewend zijn.
Sandra
Wij bestellen meestal een Poke Bowl. Deze is heerlijk en groot genoeg. Lekker wasabi, soya en gember erbij. Echt top!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Ireen
Voorheen kreeg je altijd een sushirol gratis bij een bestelling boven een bepaald bedrag. Nu niet. Het spaarsysteem is me ook niet duidelijk
Bouquet
Was echt lekker
Ilse smits
Er zaten verschillende haren in de sushi. Weggegooid
Reacção a Mr. Sushi
Hi Ilse, wat vervelend om te horen dat dit gebeurd is... Dit is niet in lijn met ons hygiëneprotocol, dus we vinden het erg dat dit toch heeft kunnen gebeuren en deswege onze welgemeende excuses. Neemt u in een dergelijk geval zo snel mogelijk even telefonisch contact met ons op, zodat we dit netjes kunnen oplossen!
L
Sandra
Lekker eten, goed gevuld en netjes verzorgd. De aangegeven bezorgtijd klopt altijd, heel netjes
Lisette Verploegen
Het was super lekker
Rhodé
De sushi was heerlijk. Maar we hebben er ruim 2 uur op moeten wachten. De bestelling kwam een uur later dan de aangegeven tijd. Begrijpelijk dat het op zondag langer duurt maar pas dan de tijden aan.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Reacção a Mr. Sushi
Hi Rhodé, bij drukte kan de bezorging inderdaad af en toe wat langer duren, maar ruim twee uur lijkt ons ook echt te lang. Onze welgemeende excuses voor het ongemak dus. Mail ons nog eventjes, dan zorgen we er in ieder geval voor dat u netjes gecompenseerd wordt voor een volgende bestelling.
Sanne
Snelle levering, altijd super lekker :)
Barry
PokeBowls ineens een stuk kleiner als anders. Ook hier krimpflatie weer toegeslagen helaas zonder dit te vermelden tijdens bestellen. Niet netjes wmbt. Voorlopig laatste keer dat wij hier bestellen
Gijsbers
Bestelling online geplaatst met de opmerking zo snel mogelijk bezorgen. Indicatie was uur later, maar bezorging was binnen een half uur. Top👌🏻
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Peter
Bestel regelmatig Sushi hier maar ik moet zeggen dat de kwaliteit minder aan het worden is. Rolletjes vallen uit elkaar, zijn niet goed met rijst bedekt, kleiner geworden, het was toch echt beter in het verleden. Ook wordt er vaak wasabi, soya of gember vergeten wat er toch wel bij hoort te zitten. Graag ietsepietsie meer aandacht.....
Reacção a Mr. Sushi
Hi Peter, bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u dit zo ervaren is en we zullen eraan werken.
Noa
Heerlijk, snel Bezorgd. Goede prijs
Arnold
Was weer top!
Anoniem
Hele lekkere sushi en nette vriendelijke mensen
Niels
Super vers, erg lekker!
Theeuwen
Gerrit
Lekker en dank voor de versnelde levering
Jolien
Prima service en sushi alleen was de tonijn echt niet meer goed. Gelukkig was dat te ruiken dus niet gegeten en ziek geworden.
Reacção a Mr. Sushi
Hi Jolien, bedankt voor de review. Wanneer u het idee heeft dat een product niet vers is of u ontevreden bent, neem dan graag even direct telefonisch contact met ons op zodat we dit met u kunnen oplossen.
Mo
Top!!!
Cheyenne
Soja saus, gember en wasabi bakjes in het bakje van de avocado nigiri's deze waren helemaal door elkaar heen geschud en stuk. Ook geen fris idee zo tussen die bakjes geplet. Weer veel graatjes in de paling (vorige keer ook) en de pokebowl zat in een plastic vierkanten bak waardoor er veel minder topping op zat dan normaal. Met de spaar code een gratis box C dat wel, deze was wel prima. Bezorging duurde 1,5 uur. Bestel hier niet meer zo snel zo, jammer.
Reacção a Mr. Sushi
Hi Cheyenne, bedankt voor de review. Wanneer u ergens ontevreden over bent, neem dan graag even direct telefonisch contact met ons op zodat we dit met u kunnen oplossen. We verbeteren onszelf graag en vinden het jammer als u om deze reden niet meer bij ons zult bestellen.
Flor
Erg jammer dat er geen sojasaus, wasabi en stokjes bij de bestelling zaten.
Reacção a Mr. Sushi
Hi! Onze excuses voor het feit dat we dit vergeten waren. U mag hier altijd even over bellen zodat we kunnen kijken of we dit zsm na kunnen bezorgen. We doen natuurlijk ons best om dit in het vervolg te voorkomen!
Boukje
Stond mooi op tijd klaar. En was echt lekker
Eefje
Direct na bestelling kregen we een voorlopige levertijd; ong 45 min. Binnen 5 min werd er een update gestuurd dat het al onderweg was. Supersnel! Heerlijke sushi met verse producten gemaakt. Top!. Alleen de app werkt voor geen meter.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Monique
Heeeeeerlijk!!!
Even Monique bellen
Heerlijk!!!
Tamara
Het was weer super lekker!
Manon
Het is normaal altijd lekker maar ze waren vrijdag vergeten de gefrituurde sushi te maken waardoor ik alsnog op mijn vooraf bestelde eten moest wachten waar het ‘warme’ eten verder inmiddels koud was. Enkel nog net een ongeïnteresseerde sorry voor het ongemak na 20 min wachten is dan nog wel hetgeen waar ik me het meest aan stoor.
Gloudemans
Klaassen
We hebben de verkeerde sushi doos meegekregen
Hermans
Prima op tijd. Heerlijk gegeten
Reacção a Mr. Sushi
Hi Natascha, onze excuses voor dit ongemak... U mag ons altijd bellen of mailen bij ontevredenheid of incompleetheid, dan proberen we dit dezelfde avond nog netjes met u op te lossen!