Avaliações de Mr. Sushi Boxmeer
Avaliações recentes
Elle en Romy
Was weer heerlijk. Dank je wel.
Angelique
Lekker en snel bezorgd!
Veekens
Sabien
Heerlijk, zoals altijd! En precies op tijd.
Gijsbers
Bezorgd op de afgesproken tijd en mega lekkere sushi👌🏻
Ben
Lekker Lekker
Maarten luijckx
Roy
Vriendelijk personeel, goede lekkere sushi, voldoet altijd aan mijn verwachtingen:-)
Elle en Romy
Was weer erg lekker.
Caro
Heerlijke sushi. Snel bezorgd.
Sandra
Lekkere poke bowl, maar weinig toevoeging in variatie en weinig kip voor 15.50
Elle Vanetie
Heerlijke sushi. Dank je wel. Groetjes Elle
M.P
Wij bestellen geregeld sushi bij Mr. Sushi, maar deze keer was de Tuna Salad Roll voor ons veel te pittig. Wij hebben dit nog nooit eerder zo pittig gehad....voor ons minder lekker. We hadden niet de Spicy roll besteld. Toen ik hiervoor belde kreeg ik alleen te horen dat het altijd zo pittig is....daarover verschillen onze meningen dus. De bezorging was ook 20 minuten later dan vermeld...maar dat kan gebeuren.
CvE
Het eten is altijd erg lekker, daar is niks over te zeggen. Maar ik vind wel, toen ik eerst de shoft shell dragon roll bestelde, lag er altijd een heel paling filetje op. Dit filetje is nu in denk 3 of 4 stukjes gesneden. Het ziet er best zielig uit en komt niet meer overeen met de foto. De roll is best prijzig (ook duurder geworden) en vind dit eigenlijk niet kunnen. Hopelijk is het de volgende keer weer anders.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Brouwers
Heerlijk eten! Bestelling was 15 min later ivm drukte.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Diana Bodde
Had vroeg besteld en half uur later dan bezorg tijd geleverd. Waarschijnlijk extra drukte door hemelvaart maar toch jammer. Verder was het eten heerlijk
Bart
Een vrolijke bezorger Nu leek het wel, of de bezorger de zak met eten naar binnen wou gooien. Met de text; 'hier, je eten'. Zeker geen reden om vaker iets te bestellen.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Natascha
Helaas geen stokjes, geen sojasaus en het warme eten was koud. Normaal altijd goed maar dit keer erg jammer. Hopelijk volgende keer beter
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Bill
Makkelijk om de bestelling te plaatsen. Snelle bezorging
D
Het wat allemaal zeer lekker
Kate
Gisteren een poke bowl met zalm besteld en echt genoten! Alles lekker vers en mooi in balans-van de rijst tot de toppings en de saus. Je proeft dat er aandacht aan is besteed. Zeker een aanrader!
Eugène van Kempen
Heerlijke,verse Sushi
Henk
Heelijk gegeten van een mooie aanbieding
Joey
Uitstekende kwaliteit en snelle bezorging
M vd V
Volgens mij is er wat veranderd. Ik ben voor het eerst niet heel tevreden. De speciale rollen zijn smaller en kleiner. Jammer
Lotte
Normaliter altijd heel tevreden. Sushi kwaliteit goed! Erg lekker. Enige minpunt deze keer is dat we totaal 4 haren tegen kwamen tijdens het eten. Bezorging precies mooi op tijd!
Maarten
Lekkerrrrrrrrr en prima op tijd
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Elle vanetie
Erg vers erg lekker. Heerlijk van genoten.
Sabien
De sushi is hier echt altijd goed!
Frank Junier
Super lekker
Sonja hendriks
Altijd vriendelijk en snel
Elle
Bedankt voor de lekkere poke bowls. Ze waren goed gevuld en erg lekker.
Dunja
Thijssen
Stipt op tijd bezorgd!! Was heerlijk.
Ben
Lekker Lekker
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Elle Vanetie
Heerlijke sushi Goed meedenkend aan telefoon en super hulpvaardig.
Marielle Taks
Altijd netjes verzorgd en vers, en mijn complimenten aan het personeel.
Jens Kock
Sabien
In één woord: fantastisch! Bezorging precies op tijd. Sushi was weer heerlijk!
Ireen
Heerlijk gegeten!
MR
Netjes aangeleverd. Heerlijke garnalen kroketjes. Pokebowl beetje saai.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Jacqueline
P.
Het was verrassend lekker. Netjes verpakt en bezorgd.
Maarten Arts
Angelique
EW
Was prima, kreeg extra loempia's omdat het druk was. Goede service
Linda
Het was weer heerlijk
Monique
Prima, redelijk op tijd bezorgd, was heerlijk
Willems
Heerlijk
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Jesse
Theo hendriks
Super lekker, ondanks drukte heeft een super vriendelijke dame mij gebeld om te zeggen dat ze wat later kwam, en beloonde dat met een extraatje. Super fijn. Kijk er na uit weer te bestellen.
Monique
Altijd goed
Isa
Altijd vers en snel bezorgd!
Stephan Hermans
Snel geleverd en erg lekker.
.
Jenna
Scarlett
Was snel klaar en altijd lekker
Ineke Amie
Het erg goed heerlijk hoor ,goedgesmaakt
Melinda
Aniek
Sushi was weer heerlijk! Goede bezorging; vriendelijk en netjes op tijd.
Janneke
Heerlijke smaak, goed gerold, vers!
Wouter Vaessen
Prima verzorgd pakket. Advies is om de verpakking om 1 cm meer breedte en lengte aan ye passen. Nu plakt alles aan elkaar en is moeilijk uit de verpakking te halen. Eten was helemaal oké.
Dirk
Linda
Het was weer heerlijk!
dorette martens
We hadden geen ojasaus , chillisaus e.d. erbij zitten. Alleen de sushi
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Isa
Altijd snel en goed
Schim
Wij vonden het gewoon top.
Agnes
Lekkere sushi netjes op tijd en vriendelijk personeel
T
De sushi was soppig viel uit elkaar en heel slecht gesneden en een verkeerde box gekregen . ook was een actie code met een gratis rol maar ook deze zat er niet bij. We wonen niet in boxmeer anders had ik het terug gebracht .maar wat was dit slecht .
Jessie
De sushi is lekker, maar voor de zoveelste keer hadden ze het niet vegan gemaakt, make it vegan aangeklikt, in de beschrijving er nog bij getypt, en telefonisch gezegd en alsnog EI!!! Dit is al zo vaak fout gegaan dat ik denk dat dit de laatste keer was dat we bij jullie besteld hebben. Duidelijker konden we het niet vermelden. Zelfs nog in de beschrijving erbij gezet en gevraagd om geen fouten te maken deze keer. Ook klik ik elke keer “ geen stokjes en wasabi aan’ en elke keer krijgen we het toch. Mega zonde want wij gooien het weg.. Nu zijn we er best wel klaar mee, en om dan elke keer weer gratis sushi bij de volgende bestelling te krijgen zien we niet meer zitten. Liever dat er geen fouten meer gemaakt worden! Want we eten met een rede vegan.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Eva en harm
Makkelijk besteld. Vriendelijk personeel, snel klaar. Super lekker ☺️
Debby Kuijpers
De sushi was weer heerlijk. Alleen moest ik wel bijna een kwartier wachten na de bestelde tijd van 16:00 uur.
S
Precies op de afgesproken tijd bezorgd en heerlijke sushi!
Ben Grim
Lekker Lekker
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Schröter
Het was weer geweldig en lekker en super op tijd. Bedankt en tot de volgende keer
Julia
De sushi was verkeerd gemaakt. Er zat komkommer tussen, terwijl ik eigenlijk specifiek deze rol koos omdat er geen komkommer in zit. Verder was het lekker👍
Gijsbers
Makkelijk online besteld, snelle levering en heerlijk gegeten!
Danielle
Geert Visser
Het was lekker en op tijd en netjes geleverd!
Sharon
Ik dacht eens voor de afwisseling te wisselen van sushi, maar helaas de eerste keer en laatste keer. Ik vond de sushi geen smaak hebben, en was teleurgesteld van wat ik kreeg. Niet het geld waard helaas. Ligt niet aan personeel ik denk aan mijn verwachtingen...
Elke Vanetie
Heerlijke sushi en zag er goed uit. Dank je wel.
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Robert
S
Super lekkere verse sushi, bezorging altijd netjes optijd!
N.
Eten was erg lekker! Bezorging op de afgesproken tijd!
Marieke
Snelle bezorging, lekkere sushi!
Bram
De srirachamayo van de pokebowl was vergeten. Ik gebeld, dus zou meteen alsnog gebracht worden. Ben ik een kwartier later weer op, want nog steeds geen saus. (Ik woon 5 minuten verder.) Zegt de mevrouw aan de telefoon: de bezorger is 5 minuten geleden aangefietst, dus die zal er zo wel zijn. Niet dus... Komt 5 minuten later alsnog de bezorger, met een bakje saus. Met de brommer(!!). Zeg dan gewoon eerlijk dat je t bent vergeten. Verder was t prima ;) (De volgende keer zal ik wel weer gaan afhalen...)
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Isa
Altijd vers
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Isa
Lekkerste sushi!
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Romy en Elle
Het was weer heerlijk. Dank je wel allemaal
Isa
Altijd tevreden!
.
Helemaal top
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Romy Janssen
Heerlijke sushi. Bedankt.
Esther
Perfect
A
Ik begrijp dat ze het druk hebben, het is allemaal lekker en vers. Maar aan de bezorgtijd moeten ze toch echt iets aan doen. Aan de bezorger zelf, ligt het niet. Dus 1 ster voor de bezorg tijd
René
En altijd super lekker
Joy
Hele lekkere sushi! En ze hadden heel lief een bak gyozas er extra bij gedaan voor de verjaardag van m’n zusje ❤️❤️
Kim
Sushi was super maar helaas voor de tweede keer ruim 30min te laat dan afgesproken online tijdstip daarbij nog zeker een punt voor verbetering dus mocht je op tijd willen eten ga het dan ophalen
Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.
Noij
Zoals altijd heerlijke en verse sushi! Komen regelmatig terug. Dit keer verkeerde sushi geleverd. Gebeld: geen gehoor. Gemaild: geen reactie ontvangen.
Bewoner
Nadat de eerste bestelling niet compleet was en helemaal door elkaar geschud nog een keer de complete bestelling gekregen zonder extra kosten prima opgelost
.
Mooi opgemaakt!