Avaliações de Mr. Sushi Boxmeer

Avaliações recentes

4.0
Elle en Romy
22 junho 2026

Was weer heerlijk. Dank je wel.

Angelique
15 junho 2026

Lekker en snel bezorgd!

Veekens
7 junho 2026
Sabien
6 junho 2026

Heerlijk, zoals altijd! En precies op tijd.

Gijsbers
5 junho 2026

Bezorgd op de afgesproken tijd en mega lekkere sushi👌🏻

Ben
4 junho 2026

Lekker Lekker

Maarten luijckx
30 maio 2026
Roy
30 maio 2026

Vriendelijk personeel, goede lekkere sushi, voldoet altijd aan mijn verwachtingen:-)

Elle en Romy
29 maio 2026

Was weer erg lekker.

Caro
24 maio 2026

Heerlijke sushi. Snel bezorgd.

Sandra
24 maio 2026

Lekkere poke bowl, maar weinig toevoeging in variatie en weinig kip voor 15.50

Elle Vanetie
21 maio 2026

Heerlijke sushi. Dank je wel. Groetjes Elle

M.P
21 maio 2026

Wij bestellen geregeld sushi bij Mr. Sushi, maar deze keer was de Tuna Salad Roll voor ons veel te pittig. Wij hebben dit nog nooit eerder zo pittig gehad....voor ons minder lekker. We hadden niet de Spicy roll besteld. Toen ik hiervoor belde kreeg ik alleen te horen dat het altijd zo pittig is....daarover verschillen onze meningen dus. De bezorging was ook 20 minuten later dan vermeld...maar dat kan gebeuren.

CvE
19 maio 2026

Het eten is altijd erg lekker, daar is niks over te zeggen. Maar ik vind wel, toen ik eerst de shoft shell dragon roll bestelde, lag er altijd een heel paling filetje op. Dit filetje is nu in denk 3 of 4 stukjes gesneden. Het ziet er best zielig uit en komt niet meer overeen met de foto. De roll is best prijzig (ook duurder geworden) en vind dit eigenlijk niet kunnen. Hopelijk is het de volgende keer weer anders.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Brouwers
18 maio 2026

Heerlijk eten! Bestelling was 15 min later ivm drukte.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Diana Bodde
15 maio 2026

Had vroeg besteld en half uur later dan bezorg tijd geleverd. Waarschijnlijk extra drukte door hemelvaart maar toch jammer. Verder was het eten heerlijk

Bart
11 maio 2026

Een vrolijke bezorger Nu leek het wel, of de bezorger de zak met eten naar binnen wou gooien. Met de text; 'hier, je eten'. Zeker geen reden om vaker iets te bestellen.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Natascha
10 maio 2026

Helaas geen stokjes, geen sojasaus en het warme eten was koud. Normaal altijd goed maar dit keer erg jammer. Hopelijk volgende keer beter

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Bill
10 maio 2026

Makkelijk om de bestelling te plaatsen. Snelle bezorging

D
6 maio 2026

Het wat allemaal zeer lekker

Kate
3 maio 2026

Gisteren een poke bowl met zalm besteld en echt genoten! Alles lekker vers en mooi in balans-van de rijst tot de toppings en de saus. Je proeft dat er aandacht aan is besteed. Zeker een aanrader!

Eugène van Kempen
1 maio 2026

Heerlijke,verse Sushi

Henk
30 abril 2026

Heelijk gegeten van een mooie aanbieding

Joey
24 abril 2026

Uitstekende kwaliteit en snelle bezorging

M vd V
23 abril 2026

Volgens mij is er wat veranderd. Ik ben voor het eerst niet heel tevreden. De speciale rollen zijn smaller en kleiner. Jammer

Lotte
18 abril 2026

Normaliter altijd heel tevreden. Sushi kwaliteit goed! Erg lekker. Enige minpunt deze keer is dat we totaal 4 haren tegen kwamen tijdens het eten. Bezorging precies mooi op tijd!

Maarten
12 abril 2026

Lekkerrrrrrrrr en prima op tijd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Elle vanetie
11 abril 2026

Erg vers erg lekker. Heerlijk van genoten.

Sabien
9 abril 2026

De sushi is hier echt altijd goed!

Frank Junier
3 abril 2026

Super lekker

Sonja hendriks
28 março 2026

Altijd vriendelijk en snel

Elle
28 março 2026

Bedankt voor de lekkere poke bowls. Ze waren goed gevuld en erg lekker.

Dunja
21 março 2026
Thijssen
18 março 2026

Stipt op tijd bezorgd!! Was heerlijk.

Ben
15 março 2026

Lekker Lekker

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Elle Vanetie
14 março 2026

Heerlijke sushi Goed meedenkend aan telefoon en super hulpvaardig.

Marielle Taks
14 março 2026

Altijd netjes verzorgd en vers, en mijn complimenten aan het personeel.

Jens Kock
13 março 2026
Sabien
11 março 2026

In één woord: fantastisch! Bezorging precies op tijd. Sushi was weer heerlijk!

Ireen
5 março 2026

Heerlijk gegeten!

MR
2 março 2026

Netjes aangeleverd. Heerlijke garnalen kroketjes. Pokebowl beetje saai.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jacqueline
21 fevereiro 2026
P.
20 fevereiro 2026

Het was verrassend lekker. Netjes verpakt en bezorgd.

Maarten Arts
20 fevereiro 2026
Angelique
19 fevereiro 2026
EW
17 fevereiro 2026

Was prima, kreeg extra loempia's omdat het druk was. Goede service

Linda
7 fevereiro 2026

Het was weer heerlijk

Monique
4 fevereiro 2026

Prima, redelijk op tijd bezorgd, was heerlijk

Willems
2 fevereiro 2026

Heerlijk

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jesse
1 fevereiro 2026
Theo hendriks
25 janeiro 2026

Super lekker, ondanks drukte heeft een super vriendelijke dame mij gebeld om te zeggen dat ze wat later kwam, en beloonde dat met een extraatje. Super fijn. Kijk er na uit weer te bestellen.

Monique
22 janeiro 2026

Altijd goed

Isa
21 janeiro 2026

Altijd vers en snel bezorgd!

Stephan Hermans
18 janeiro 2026

Snel geleverd en erg lekker.

.
15 janeiro 2026
Jenna
14 janeiro 2026
Scarlett
10 janeiro 2026

Was snel klaar en altijd lekker

Ineke Amie
10 janeiro 2026

Het erg goed heerlijk hoor ,goedgesmaakt

Melinda
9 janeiro 2026
Aniek
3 janeiro 2026

Sushi was weer heerlijk! Goede bezorging; vriendelijk en netjes op tijd.

Janneke
2 janeiro 2026

Heerlijke smaak, goed gerold, vers!

Wouter Vaessen
1 janeiro 2026

Prima verzorgd pakket. Advies is om de verpakking om 1 cm meer breedte en lengte aan ye passen. Nu plakt alles aan elkaar en is moeilijk uit de verpakking te halen. Eten was helemaal oké.

Dirk
30 dezembro 2026
Linda
23 dezembro 2025

Het was weer heerlijk!

dorette martens
22 dezembro 2025

We hadden geen ojasaus , chillisaus e.d. erbij zitten. Alleen de sushi

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Isa
18 dezembro 2025

Altijd snel en goed

Schim
18 dezembro 2025

Wij vonden het gewoon top.

Agnes
15 dezembro 2025

Lekkere sushi netjes op tijd en vriendelijk personeel

T
8 dezembro 2025

De sushi was soppig viel uit elkaar en heel slecht gesneden en een verkeerde box gekregen . ook was een actie code met een gratis rol maar ook deze zat er niet bij. We wonen niet in boxmeer anders had ik het terug gebracht .maar wat was dit slecht .

Jessie
7 dezembro 2025

De sushi is lekker, maar voor de zoveelste keer hadden ze het niet vegan gemaakt, make it vegan aangeklikt, in de beschrijving er nog bij getypt, en telefonisch gezegd en alsnog EI!!! Dit is al zo vaak fout gegaan dat ik denk dat dit de laatste keer was dat we bij jullie besteld hebben. Duidelijker konden we het niet vermelden. Zelfs nog in de beschrijving erbij gezet en gevraagd om geen fouten te maken deze keer. Ook klik ik elke keer “ geen stokjes en wasabi aan’ en elke keer krijgen we het toch. Mega zonde want wij gooien het weg.. Nu zijn we er best wel klaar mee, en om dan elke keer weer gratis sushi bij de volgende bestelling te krijgen zien we niet meer zitten. Liever dat er geen fouten meer gemaakt worden! Want we eten met een rede vegan.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Eva en harm
6 dezembro 2025

Makkelijk besteld. Vriendelijk personeel, snel klaar. Super lekker ☺️

Debby Kuijpers
6 dezembro 2025

De sushi was weer heerlijk. Alleen moest ik wel bijna een kwartier wachten na de bestelde tijd van 16:00 uur.

S
5 dezembro 2025

Precies op de afgesproken tijd bezorgd en heerlijke sushi!

Ben Grim
30 novembro 2025

Lekker Lekker

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Schröter
28 novembro 2025

Het was weer geweldig en lekker en super op tijd. Bedankt en tot de volgende keer

Julia
25 novembro 2025

De sushi was verkeerd gemaakt. Er zat komkommer tussen, terwijl ik eigenlijk specifiek deze rol koos omdat er geen komkommer in zit. Verder was het lekker👍

Gijsbers
19 novembro 2025

Makkelijk online besteld, snelle levering en heerlijk gegeten!

Danielle
16 novembro 2025
Geert Visser
11 novembro 2025

Het was lekker en op tijd en netjes geleverd!

Sharon
4 novembro 2025

Ik dacht eens voor de afwisseling te wisselen van sushi, maar helaas de eerste keer en laatste keer. Ik vond de sushi geen smaak hebben, en was teleurgesteld van wat ik kreeg. Niet het geld waard helaas. Ligt niet aan personeel ik denk aan mijn verwachtingen...

Elke Vanetie
3 novembro 2025

Heerlijke sushi en zag er goed uit. Dank je wel.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Robert
26 outubro 2025
S
22 outubro 2025

Super lekkere verse sushi, bezorging altijd netjes optijd!

N.
19 outubro 2025

Eten was erg lekker! Bezorging op de afgesproken tijd!

Marieke
17 outubro 2025

Snelle bezorging, lekkere sushi!

Bram
13 outubro 2025

De srirachamayo van de pokebowl was vergeten. Ik gebeld, dus zou meteen alsnog gebracht worden. Ben ik een kwartier later weer op, want nog steeds geen saus. (Ik woon 5 minuten verder.) Zegt de mevrouw aan de telefoon: de bezorger is 5 minuten geleden aangefietst, dus die zal er zo wel zijn. Niet dus... Komt 5 minuten later alsnog de bezorger, met een bakje saus. Met de brommer(!!). Zeg dan gewoon eerlijk dat je t bent vergeten. Verder was t prima ;) (De volgende keer zal ik wel weer gaan afhalen...)

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Isa
12 outubro 2025

Altijd vers

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Isa
12 outubro 2025

Lekkerste sushi!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Romy en Elle
11 outubro 2025

Het was weer heerlijk. Dank je wel allemaal

Isa
9 outubro 2025

Altijd tevreden!

.
5 outubro 2025

Helemaal top

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Romy Janssen
3 outubro 2025

Heerlijke sushi. Bedankt.

Esther
29 setembro 2025

Perfect

A
27 setembro 2025

Ik begrijp dat ze het druk hebben, het is allemaal lekker en vers. Maar aan de bezorgtijd moeten ze toch echt iets aan doen. Aan de bezorger zelf, ligt het niet. Dus 1 ster voor de bezorg tijd

René
19 setembro 2025

En altijd super lekker

Joy
18 setembro 2025

Hele lekkere sushi! En ze hadden heel lief een bak gyozas er extra bij gedaan voor de verjaardag van m’n zusje ❤️❤️

Kim
15 setembro 2025

Sushi was super maar helaas voor de tweede keer ruim 30min te laat dan afgesproken online tijdstip daarbij nog zeker een punt voor verbetering dus mocht je op tijd willen eten ga het dan ophalen

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Noij
14 setembro 2025

Zoals altijd heerlijke en verse sushi! Komen regelmatig terug. Dit keer verkeerde sushi geleverd. Gebeld: geen gehoor. Gemaild: geen reactie ontvangen.

Bewoner
7 setembro 2025

Nadat de eerste bestelling niet compleet was en helemaal door elkaar geschud nog een keer de complete bestelling gekregen zonder extra kosten prima opgelost

.
6 setembro 2025

Mooi opgemaakt!